Intro


Saturday, July 18, 2015

Mimpi tak berkesudahan

Semakin hari semakin kerap mimpi..
Mimpi sesuatu yang dah tiada..
Sesuatu yg xkn pernah aku dapat..
Ternampak2, bayangan...
Kat mana2 je..
Aku tak tahu bila aku bole move on..
Kenangan tu celaka..
Buat aku menitis air mata..
Mimpi sedih sama2, mimpi jalan2, mimpi pergi jogging sama2, mimpi tengok wyg sambil pgg tangan.. Wlupon sekejap, tapi terasa seperti realiti, hangat tapak tangan, jari jemari, aku rasa seperti realiti...  Sedar2 je, pipi basah, mata berair.. Begitu lah untuk malam2 seterusnya..
Aku dah gila ke?
Atau kewarasan dah tiada?
Peluang dah tiada..
AKU rindu dia..
Yg tinggal hanya kata2 dusta dr org yg ingin melaga laga..
Kalaulah betul harta yg dimahukan, maaf aku tiada..
Kalaulah betul kesempurnaan yg diidamkan, maaf aku tiada..
Kalaulah rupa paras yg diukur, maaf aku tiada..

Tapi kalau kesetiaan dlm ssh dan sng yg kau cari, aku ADA.. Dan ku berikan dengan percuma..tanpa balasan, as long as kau bahagia..
Maafkan aku, kenangan tu celaka.. Dia buat aku sebegini rupa.. Kerna kenangan tu indah walaupun sudah bernoktah.. 😞
Selamat hari raya, kita jumpa dalam mimpi sahaja.. Itu yg ku mampu bersederhana. Dan Maaf kerana aku tidak sempurna..

No comments:

Post a Comment