Intro


Monday, June 1, 2015

Petanda?

Tak pernah aku bermimpi sampai mengalir air mata..
Mimpi seolah2 satu alamat yg cuba disampaikan..
Mimpi yang sangat menakutkan..
Hilang keluarga..
Muflis.. Duduk keseorangan di dlm hutan.. Makan ubi kayu... Kene patuk ular dan jatuh lemas dlm sungai dan arwah ameen datang capai tangan tarik ke tepi sungai.. Dan ramai kawan yang datang tengok, tp mereka hanya tersenyum dam gelak melihat keadaan aku yg sgt nazak

Dalam keadaan mimpi yg macamtu, terus tersedar, bantal dah basah dek kerana menangis ketika mimpi, badan menggigil...
Terus jerit "IBU"
Ibu dtg peluk aku sambil menenangkan diri aku yg sgt menggigil.. Itu lah mimpi terburuk pernah aku alami sebab tidur lepas asar..
Aku tahu, sesuatu buruk mungkin terjadi.. Tapi dlm hati mengatakan itu cuma mimpi.
Dalam keadaan yg macamni, xde kerja, xde life
... Aku hanya memikirkan tentang seseorang dan berharap dia ada dengan aku...
Syukur masih bole bangun dr mimpi mcmtu..

Ziq rindu.. Tah bila kita dpt jumpa lg... #F 😞😢

No comments:

Post a Comment